Google meklētājprogrammas optimizācijas ceļvedis iesācējiem

Meklētājprogrammas optimizācija bieži nozīmē nelielu modifikāciju veikšanu atsevišķās tīmekļa vietnes daļās. Skatītas atsevišķi, šīs pārmaiņas var šķist kā mazi, pakāpeniski uzlabojumi, bet kopā ar citām optimizācijām tām var būt manāma ietekme uz vietnes lietotāju pieredzi un veiktspēju organiskos meklēšanas rezultātos. Jums droši vien jau ir zināmas daudzas šī ceļveža tēmas, jo tās ir būtiskas jebkuras tīmekļa vietnes pastāvēšanā, bet jūs, iespējams, neizmantojat visas to sniegtās priekšrocības.

Lai gan šī ceļveža nosaukumā ir vārds “meklētājprogramma”, mēs vēlamies teikt, ka optimizācijas lēmumi jums galvenokārt jābalsta uz to, kas būtu noderīgāk vietnes apmeklētājiem. Tie ir galvenie jūsu satura patērētāji un izmanto meklētājprogrammas, lai atrastu jūsu darbu. Pārlieka uzmanības koncentrēšana uz noteiktu uzlabojumu veikšanu, lai meklētājprogrammu organiskajos rezultātos iegūtu augstāku rangu, var nesniegt vēlamos rezultātus. Meklētājprogrammas optimizācija nozīmē parādīt vietni no vislabākās puses saistībā ar redzamību meklētājprogrammās. Lai labāk izskaidrotu jautājumu, esam izveidojuši fiktīvu tīmekļa vietni, kas kā piemērs tiks izmantota visā ceļvedī. Katrai tēmai mēs esam izdomājuši pietiekami daudz informācijas par vietni, lai ilustrētu attiecīgo situāciju. Šeit ir mazliet informācijas par vietni, ko mēs izmantosim:

• tīmekļa vietnes/uzņēmuma nosaukums: “Brandon's Baseball Cards” (Brendona beisbola kartītes);
• domēna nosaukums: brandonsbaseballcards.com;
• fokuss: beisbola kartīšu pārdošana tikai tiešsaistē, cenu vadlīnijas, raksti un ziņu saturs;
• apjoms: mazs, ~250 lapu.

Vietne var būt lielāka vai mazāka par šo un piedāvāt pilnīgi citādu saturu, bet tālāk aprakstītās optimizācijas tēmas attiecas uz visu lielumu un veidu vietnēm.

Pilno dokumentu var atrast šeit: http://www.webstatistika.lv/optimize/texts/File/search-engine-optimization-starter-guide-lv.pdf

Google meklētājprogrammas optimizācijas ceļvedis iesācējiem